Випуск № 49/2021
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Родіонова Т.А., Подолян З.С.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РИНКУ ЗЛИТТІВ ТА ПОГЛИНАНЬ У КРАЇНАХ AЗІАТСЬКО-ТИХООКЕАНСЬКОГО РЕГІОНУ
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Кузьменкo O.А.
УДОСКОНАЛЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН МІЖ ПІДПРИЄМСТВАМИ З ВИРОБНИЦТВА ТА ПЕРЕРОБКИ ЗЕРНА КРУП’ЯНИХ КУЛЬТУР
Левченко С.П.
ЕФЕКТИВНІСТЬ У КОНТЕКСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ
Титикало В.С.
ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА НАРОЩУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ
Балан В.Г.
ОЦІНЮВАННЯ ТА ВИБІР СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ
Буторіна В.Б., Свідер О.П.
АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ
Гончаренко Н.В.
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ
Fedorova Natalia
COMPONENTS OF THE MECHANISM OF REGULATION OF SOCIO-ECONOMIC DEVELOPMENT ON THE WAY OF PROGRESS
ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ
Романовська Ю.А., Страпачук Л.В.
ВПЛИВ ТІНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ НА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ
МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
Багорка М.О., Кадирус І.Г., Юрченко Н.І.
ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ПЕРІОД ГЛОБАЛЬНОЇ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ: АКТУАЛЬНІСТЬ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ
Ляшенко О.М., Кондрацька Л.П., Дем’янюк О.Б.
ЕКОНОМЕТРИЧНА МОДЕЛЬ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ