Випуск № 64/2025
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Міненкова Н.В.
ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ ГАЛУЗЕВО-СПЕЦИФІЧНОЇ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ: КЕЙСИ АГРОСЕКТОРУ, ІТ ТА ОБОРОННОЇ СФЕРИ
МЕНЕДЖМЕНТ
Liqun Wei, Stoyanets Nataliya
MANAGEMENT AND THE LONG-TERM MECHANISM FOR COMBATING CORRUPTION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS OF ANHUI PROVINCE IN CHINA
Горбаньова В.О.
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ: СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ
Гусаковська Т.О., Рибалко-Рак Л.А., Святний Л.О.
БРЕНД ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА ПОВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ
Левченко С.П., Тітомир Л.А.
ФОРСАЙТ-ДОСЛІДЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРАКТИК ГОТЕЛЬНОЇ СФЕРИ ЯК ЧИННИКУ ПІДВИЩЕННЯ ЇХНЬОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Опанасюк Ю.А., Матвєєва Ю.А., Олешко О.М., Рекуненко І.І., Майборода Т.М.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ТРАНСФОРМАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ МЕДИЧНИХ ОФІСІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Прямухіна Н.В., Зелінська О.В.
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ОРГАНІЗАЦІЙ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
Шостаковська А.В., Чаплина Б.В.
БЮДЖЕТУВАННЯ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ
МАРКЕТИНГ
Райко Д.В.
CRM-СИСТЕМИ У ФОРМУВАННІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
ЕКОНОМІКА
Макурін А.А., Козаревич С.В.
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗАЙНЯТОСТІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКІВ ПРАЦІ


