Випуск № 60/2024
ЕКОНОМІКА
Будякова О.Ю., Конченко Д.Р.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИНЦИПІВ ESG У КОРПОРАТИВНОМУ СТАЛОМУ РОЗВИТКУ
Гук Я.В.
МІСЦЕ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ В РОЗВИТКУ «ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ»
Ніфатова О.М., Петричук С.І.
ЕМПІРИЧНА ВЕРИФІКАЦІЯ ВПЛИВУ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ БІОЕКОНОМІЧНИХ ПРИНЦИПІВ НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
Петлін І.В.
ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ ВІДНОСИН В СУЧАСНИХ МОВАХ
Турло Н.П., Літвін О.Г.
КЛАСИЧНІ ТА ПЕРЕХІДНІ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ: АНАЛІЗ ТА ЗАСТОСУВАННЯ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Одношевна О.О., Козицин А.М., Мидловець Т.А.
ОПТИМІЗАЦІЯ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА КОНТРОЛЬ РОЗРАХУНКІВ З ДЕБІТОРАМИ
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
МЕНЕДЖМЕНТ
Бондар С.В.
ТРАНСФОРМАЦІЯ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙНИ
МАРКЕТИНГ
Залуцький Р.О.
ВИКОРИСТАННЯ CHATGPT В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ
МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Sokhan Inna, Xie Fei
ENERGY INVESTMENT AND COOPERATION BETWEEN CHINA AND COUNTRIES ALONG “THE BELT AND ROAD”